Page Info:
Built By: Super User
Category: Μηχανογράφηση
Published: 30 November -0001
Last Updated: 01 December 2021
Created: 29 November 2017
Hits: 105

Η δημοφιλέστερη Web εφαρμογή έκδοσης παραστατικών για ελεύθερους επαγγελματίες, μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Λειτουργεί από υπολογιστή, tablet & smartphone και διαθέτει ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον εμπορικής εφαρμογής (αγορές, πωλήσεις, αποθήκη, εισπράξεις, πληρωμές, crm, calendar. Μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα η Online σύνδεση με τις λογιστικές εφαρμογές της Εpsilon Net (Εxtra – Ηyper, Accademia Financials).

  • Αρχιτέκτονες
  • Μηχανικούς
  • Τοπογράφους
  • Γιατρούς
  • Δικηγόρους
  • Συμβολαιογράφους
  • Δικαστικούς Επιμελητές
  • Ενοικιαζόμενα Δωμάτια,
  • Μικρά Ξενοδοχεία
  • Μεταφορείς
  • Μικρές Μεταφορικές Εταιρείες.
Σύνδεση με myData

Απευθείας σύνδεση με την πλατφόρμα myDATA της Α.Α.Δ.Ε. για άμεση αποστολή τιμολογίων.


Με το κύρος της Epsilon Net

Εκμεταλευτείτε την αξιοπιστία που σας προσφέρει η μεγαλύτερη εταιρεία πληροφορικής στην Ελλάδα.


Τιμολόγηση από παντού

Εκδώστε τα τιμολόγια σας ανά πάσα στιγμή. Πραγματοποιήστε την αποστολή τους από όποιο σημείο και αν βρίσκεστε, αξιοποιώντας τις δυνατότητες των cloud εφαρμογών.


Χρήση απ’ όλες τις συσκευές

Πλήρης εφαρμογή του Epsilon Smart στις Android & iOS συσκευές σας. Όλες οι λειτουργίες της επιχείρησή σας στο smartphone ή στο tablet σας.


Αμφίδρομη επικοινωνία με το Λογιστή

Οι λογιστικές εφαρμογές (Extra – Hyper - Academia Financials) ενημερώνονται αυτόματα με τα παραστατικά που εκδίδει η επιχείρηση και συνδέονται μόνο με την εφαρμογή Epsilon Smart.


Γρήγορη δημιουργία παραστατικών

Εκδώστε τιμολόγια, αποδείξεις και δελτία αποστολής με ένα κλικ, άμεσα και γρήγορα.


Λύσεις για όλους τους κλάδους

Εξειδικευμένη εφαρμογή για Αρχιτέκτονες, Μηχανικούς, Τοπογράφους, Γιατρούς, Δικηγόρους, Συμβολαιογράφους, Δικαστικούς Επιμελητές, Ενοικιαζόμενα Δωμάτια, Μικρά Ξενοδοχεία, Μεταφορείς και Μικρές Μεταφορικές Εταιρείες.


Οργάνωση και διαχείριση με ένα κλικ

Οι εργασίες, τα ραντεβού και όλα τα αρχεία σας προσβάσιμα και διαχειρίσιμα όπου και αν βρίσκεστε. Ο απόλυτος έλεγχος της επιχείρησης σας εύκολα, γρήγορα, smart.


Ηλεκτρονικά Βιβλία Α.Α.Δ.Ε.

Απολύτως εναρμονισμένη με την νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA (Digital Accounting and Tax Application) με την οποία η Α.Α.Δ.Ε. εισάγει τα Ηλεκτρονικά Βιβλία στις επιχειρήσεις.


Mobile Διαχείριση

Το πρακτικό dashboard του PYLON CRM Mobile προβάλει:

   - Επαφές
   - Εορτολόγιο
   - Scheduled ενέργειες
   - Αναλυτικό σχεδιάγραμμα αγορών – πωλήσεων
   - Ρύθμισης εμφάνισης καρτελών
   - Εμφάνιση & ρύθμιση καρτελών πελατών
   - Φίλτρα αναζήτησης
   - Συγκεντρωτικοί πίνακες οικονομικών στοιχείων των πελατών

Απόλυτη Ενσωμάτωση στις Εταιρικές Διαδικασίες

Μέσω του εύκολου και ευέλικτου περιβάλλοντος χρήσης και τη δυνατότητα αυτοματοποίησης των εσωτερικών εταιρικών διεργασιών, διευκολύνεται η καθημερινότητα και αυξάνεται η παραγωγικότητα των εταιρικών πόρων που συμμετέχουν στην αλληλεπίδραση με τους υφιστάμενους / δυνητικούς πελάτες, διασφαλίζοντας παράλληλα τους εταιρικούς κανόνες μέσω της διαδικασίας εγκρίσεων. Δυνατότητες όπως το εύκολο ξεκαθάρισμα Λιστών Ευκαιριών Πώλησης δεν επιβαρύνουν την υπάρχουσα βάση, αλλά ενσωματώνονται στο υφιστάμενο / δυνητικό πελατολόγιο χρησιμοποιώντας ευέλικτους τρόπους για την ανάθεσή τους μέσω των αυτόματων ροών εγκρίσεων.


Εκτυπώσεις με Απόλυτο Έλεγχο

Εκτυπωτικά που μπορούν να εμφανιστούν είτε σε έντυπη μορφή είτε ως browse οθόνες. Χρησιμοποιήστε τις B.I. δυνατότητες της Πλατφόρμας και ενημερωθείτε δυναμικά με Pivot Tables. Εμπλουτίστε το προσωπικό σας dashboard με επιλεγμένα KPIs (Key Performance Indicators). Δημιουργήστε τις δικές σας εκτυπώσεις με εύκολο και γρήγορο τρόπο με την γεννήτρια εκτυπώσεων Easy Report Generator. Όλα τα εκτυπωτικά μπορούν να εξαχθούν σε όλους τους βασικούς τύπους αρχείων του MS Office όπως και να επισυναφθούν αυτόματα σε email.


Μετρήσιμη Εταιρική Μνήμη

Η εφαρμογή PYLON CRM διαχειρίζεται συνολικά όλες εκείνες τις ενέργειες που συνοδεύουν την εμπορική της δραστηριότητα, δημιουργώντας μια «μετρήσιμη εταιρική μνήμη». Προσφέρονται ολοκληρωμένα και ευέλικτα στατιστικά στοιχεία τα οποία δίνουν τη δυνατότητα «Επιχειρηματικής Ευφυϊας» για έγκαιρη αντιμετώπιση πιθανών προβλημάτων ή εντοπισμό πιθανών νέων ευκαιριών.


Ολοκληρωμένη Πελατοκεντρική Φιλοσοφία

Παρακολουθήστε συνολικά τον κύκλο πώλησης από την αρχική επαφή μέχρι την τελική προσφορά και τιμολόγηση. Δημιουργήστε μια προσωπική σχέση με τον πελάτη μέσω των Επικοινωνιών After Sales, των Ραντεβού πριν και μετά την πώληση, των Δελτίων Επίσκεψης, καθώς και άλλων προσωπικών ενεργειών όπως ευχετήριες κάρτες ή αλληλεπίδραση στα Social Media.


Σας ακολουθεί παντού!

Μία μοναδική εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης. Με το Roaming UI (User Interface) κάνετε απλά login από οποιοδήποτε σταθμό εργασίας και βρίσκεστε άμεσα στο προσωπικό περιβάλλον εργασίας σας με όλες τις επιλογές – παραμετροποιήσεις σας, το δικό σας dashboard με τους οικονομικούς δείκτες και τις πληροφορίες που παρακολουθείτε, το προσωπικό σας menu και πολλά ακόμα!


Έξυπνες Φόρμες με Οργανωμένη Πληροφόρηση

Η καταχώρηση όλων των ενεργειών έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ελαχιστοποιεί τον χρόνο καταχώρησης. Πληροφορηθείτε άμεσα για τις εργασίες της ημέρας που πρέπει να ολοκληρωθούν από εσάς ή το τμήμα σας. Οργανώστε έξυπνα το πρόγραμμά σας, προγραμματίζοντας τις ενέργειες συνολικά, και διαχειριστείτε τις αναθέσεις των πόρων παίρνοντας υπόψη όλα τα απαραίτητα σχετικά στοιχεία.


Αυτοματοποίηση Τηλεφωνικών Διαδικασιών

Είναι η τηλεφωνική επικοινωνία ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητάς σας; Αξιοποιήστε τις δυνατότητες σύνδεσης της εφαρμογής με τηλεφωνικό κέντρο, καθώς και της εξειδικευμένης οθόνης εργασίας telemarketing για λιγότερη ώρα στη διαδικασία, και περισσότερη ώρα στην επικοινωνία και την επιτυχημένη πελατειακή σχέση.

  • Core IT
  •   Μεσαριά,
         Σαντορίνη, ΤΚ 84700
  •   22860 33700
  •   22860 33706
  • info@coreit.gr
  •  Καλλιθέα, Αραπάκη 97
    Αθήνα, TK 17675
    (Εντός Στοάς Χριστουλάκη)
  •  210 95 31 851

Newsletter